Veelgestelde Vragen

Kan ik jouw producten ook verkopen in mijn webshop / winkel? Of doorverkopen aan mijn klanten?

Ja, je kunt zeker onze producten (door)verkopen aan jouw klanten. Leuk! Heb je een winkel of webshop? Of ben je bijvoorbeeld een coach, therapeut of trainer? Mail me op mail@ikbentamara.nl voor de mogelijkheden. Bij aanschaf vanaf 10 stuks hebben we een staffelprijs.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail@ikbentamara.nl. We proberen de bestelling dan nog voor jou te wijzigen.

Mijn verpakking of product is beschadigd bij aankomst, en nu?

Het kan soms voorkomen dat een bestelling beschadigd aankomt.
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakketje dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer je het pakketje al hebt aangenomen en er later achter komt dat het product beschadigd is, neem dan zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur, contact met ons op door een mail te sturen naar mail@ikbentamara.nl en maak foto’s van het beschadigde product. We overleggen dan samen hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. 

Ik wil mijn product retour sturen.

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt binnen 14 kalenderdagen na levering van je product, deze ongebruikt en onbeschadigd retour sturen. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.

Heb je een andere vraag?

Stuur dan even een mailtje naar me toe, op het e-mailadres: mail@ikbentamara.nl. Dan help ik je graag verder!