Heb je een klacht?

Wat vervelend dat er iets niet helemaal zo gelopen is zoals je had gehoopt. Ik hoor er graag over. Je kunt hieronder jouw klacht gemakkelijk met me delen door het contactformulier in te vullen. Ik kom hier zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen bij je op terug. Dit i.v.m. dat ik mijn bedrijf in de avond uurtjes run met 3 jonge kinderen die ik overdag thuisonderwijs geef. Ik hoop hierbij op je begrip!

Je mag daarnaast ook altijd je klacht kenbaar maken door een mailtje te sturen naar mail@ikbentamara.nl. Ik hoop natuurlijk dat we zo samen tot een passende oplossing kunnen komen, maar mocht dat niet zo zijn dan heb jij zelf ook nog een aantal andere mogelijkheden. 

Oók is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht via het platform van de Europese Unie in te dienen.